onsdag 3 november 2010

Mer SomeOddGirl

Efter lördagens heldag var jag riktigt pysselsugen i söndags. Men även om jag hade tid att sätta mig så fick jag inte till någonting. Resultate blev att jag satt och färglade en mängd motiv istället.

Så igår fick jag till ett par kort av de motiv jag färglagt. Jag tycker det är svårare att färglägga först och välja papper sedan men ibland behöver vi alla en utmaning.


Föll som en fura för den här lilla flickan med en bok i handen, visst är hon söt! Jag matchade motivet med grönt givetvis men även med papper med text på. Resten kom av sig själv.


Jag gjorde också ett litet blom-kort.

Kram Susanne/Susny

2 kommentarer:

Zarah sa...

Alldeles förtjusande söta! :D

Åsa aká Scraphorse sa...

Å så mycket fint! Du är så produktiv!

Grattis till vinsten hos Some Odd Girl!! :0)

Kram!