söndag 14 november 2010

Mer Digi Day.

Ja, inte kunde jag hålla mig bort från SomeOddGirls Digi Day heller. Jag gick med i firandet i deras grupp på SNR Card University. Och förutom att jag lyckades nappa åt mig ett par helt underbara rabattkoder så skapade jag till ytterligare två utmaningar.

Den första utmaningen gick ut på att göra ett julkort men texten skulle inte vara julrelaterad. Klurigt va?

Den gulliga nissan heter Elf Kaylee och är en diggistämpel från SomeOddGirl.

Den andra utmaningen gick ut på att skapa en manligt kort. Så jag passade på att göra ett Fars Dags kort. Apan Ollie är också från SomeOddGirl.


Kram Susanne /Susny

3 kommentarer:

Chruss sa...

Kika in i min blogg Susanne!

Åsa aká Scraphorse sa...

OJ vad produktiv du varit! Jag övervägde också men insåg att jag inte skulle hinna... inser nu att det var ju dumt... ;0)

Fantastiskt fina! Visst är nya julstämplarna fina?!

Kram!

PS. Tack för tipset med länken! Låter ju himmelskt, men där lär man knappast ha en chans!!!

Annika kort & gott sa...

Hittade hit via Chruss blogg och jag kommer komma tillbaka! Vilka helt fantastiskt fina kort du gör. Prenumererar numera via bloglovin så att jag inte missar något :-D
kram Annika