söndag 7 november 2010

Backgrounds challenge

När jag ändå har snöat in helt på att göra kort med diggi-stämplar från SomeOddGirl kan jag ju lika gärna delta i deras bloggutmaningar.

Utmaningen den här gången är att göra en egen bakgrund med hjälp av stämplar.


Cloud Buddies and Flyin High Mae.

Här har jag använt Cloud Buddies för att göra ett mönsterpapper. Papperet är infärgat med distressdynor. Huvudmotivet är Flyin High Mae.

Jag blev förresten uttagen som en av favoriterna i SomeOddGirls förra bloggutmaning, mitt kort hittar ni här. Jag är verkligen superglad för det!!

Kram Susanne / Susny

7 kommentarer:

Unknown sa...

OH! Good idea on using Clouds for the background!!! Its fabby! I feel duh bc it never occured to me lol! Your coloring of Mae is just fabby! Thanks for playin with us again Susny! We love havin ya! Stay Odd!

Robin McK sa...

You did a wonderful job on this card! I love that clouds background! Thanks for joing us at Some Odd Girl!

Tanya sa...

What a wonderful way to use Cloud Buddies...it looks great both the background and popped up! Thanks for playing with us at Some Odd Girl!

Kim Sonksen sa...

How creative!!! I love the background and how you popped some of the clouds as well.
Stunning colouring too!

Thanks for playing with us at http://someoddgirl.blogspot.com/

Robin sa...

So clever and fab colouring!!! Thanks so much for playing with Some Odd Girl!

Marcie Sharp sa...

Fabulous job! I love how you used Cloud Buddies!! THanks for playing with us Odd Girls.

yyam sa...

What an awesome card! I love your coloring! Thanks for joining us at Some Odd Girl!