lördag 23 oktober 2010

Det sista DT-sakerna för veckan

Då ligger mina sista två inläggen för min ansvarsvecka i InkyWings-bloggen. Nu stiger jag ett steg tillbaka och låter underbara Chruss ta över nästa vecka. Vecka 47 är jag tillbaka med nya saker att visa upp från InkyWings.






Som vanligt får ni titta in hos InkyWings för detaljbilder, materialinformation mm.

Till gulliga Lilo säger jag återigen tack för den vinnande lotten på utmaningen med triumfbågen hos Mollys Scrapbooking.

Jag har faktiskt aldrig försvunnit från scrapbookingen men det senaste året har jag varit vääldiigt osynlig på nätet. Inte av någon speciell anledning utan det blev bara så.. Men jag fortsätter mitt uppdrag hos InkyWings och förhoppningsvis kommer jag göra bättre av mig att hålla den här bloggen igång. Såsmåningom kanske jag blir synlig på de forum som jag ändå läser dagligen också...

Kram Susanne/Susny

2 kommentarer:

Lilo sa...

Vad bra att jag blev informerad nu! =) Det är just detta jag menar med din stil. Annorlunda, inte så styrt av vad alla andra gör utan du kör ditt eget race och jag gillar det massor!

Chruss sa...

burecearStort tack för komplimangen kära kollega!!!
KRAM!