tisdag 4 januari 2011

Mer för InkyWings

Jag dyker upp lite i InkyWings-bloggen även den här veckan. Igår lade jag ut den här Lo'en där.



Fotot inspirerade mig till jordnära färger och bur-stämpeln från Tim Holtz blev verkligen pricken över i.

Om du funderar på omorganisering av din scrapvrå så passa på att ta en titt i InkyWings-bloggen under veckan. För förutom en del Lo'er från mig så kommer det vara en del förvaringstips där. Ni missar väl inte heller att InkyWings har fraktfritt hela januari..

Kram Susanne/Susny

3 kommentarer:

Karin sa...

Duktiga du som ska sluta med cola!!
De tog ca 2 dar innan min huvudvärk gav med sig!! Men de va inte så farligt som jag trodde.
Men ett tipps är att dricka bubbelvatten, så man får lite bubblor i sig, de tyckte ja gjorde de lite lättare. Lycka till!!!

Å super snygg scrap! Å ja måste också sätta mig ner å scrappa lite!

Ha de gott!

Karin sa...

Hej hej

Om du har slutat med colan nu vill ja bara säga bra kämpat å heja heja :)

trevlig helg!

Pysselbus sa...

Såg denna LOn på Inkywings blogg. Brukar hoppa in och titta där emellanåt en nu var det länge sedan sist och när jag såg den här så måste jag bara hoppa vidare och kommentera!! Den var ju sååå grymt läcker! Så coolt med den där buren och alla detaljer... *wow*

Ha en härlig helg!
Kram
Linda

PS Hoppas du inte misstycker men jag lägger dig på min inspirationslista - så jag inte missar något... ;-D