måndag 14 september 2009

Var tar tiden vägen?

Tiden rinner genom mina fingrar. Det finns så mycket jag vill göra samt så mycket som jag borde göra men nästan ingenting blir gjort. Idag börjar det äntligen klarna angående hur mitt schema på jobbet kommer att se ut, så här två veckor efter jag börjat. Det är trots det rätt så osäkert eftersom det bygger på två personers sjukskrivningar, personer som i stort sett när som helst kan dyka upp igen vilket raserar mitt schema.
Scrappar gör jag faktiskt en hel del, men det blir bara uppdrag för tillfället. vilket är jätteroligt men vilket gör att jag inte kan visa vad jag gjort i bloggen. Men jag börjar hitta tillbaka till min gamla stil just nu faktiskt, eller en utveckling av min gamla stil i alla fall. Detta innebär bla att jag börjat scrappa mycket i formatet 8x8 tum igen. Jag kan faktiskt visa två saker som jag tidigare lagt upp på inkywings-bloggen.

Båda dem här sakerna är gjorda på material från ett kit som Fiskars har satt ihop tillsammans med Cloud9 Design. Kitet finns givetvis att köpa hos InkyWings.
Nu är det inte ens två veckor kvar till PappersKraft i Partille. Det ska bli superroligt att få åka ner dit igen. Och efter det är det bara en månad till nästa mässa, nämligen den i Karlstad. Jag verkligen älskar att åka ut på mässorna, även om det givetvis innebär en hel del arbete.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vilka härliga layouter du har gjort! Och vad roligt att vara med på mässor, det finns väl en rätt stor chans att vi ses här i Karlstad om ett tag då! :)