tisdag 22 september 2009

Snart PappersKraft

Igår var jag hela dagen hos Lisa och hjälpte henne med att komma ifatt inför mässan i helgen. Det blev en hel del stämplar pressade och dessutom kom det en jätteleverans med nya roliga saker. Det tog lite tid att packa upp, prismärka och hitta plats åt allt men roligt var det, speciellt eftersom jag fick fingra på alla nyheter.

Jag har haft några Lo'er och kort ute på Swebloggen under veckan som gått men eftersom jag inte har fotona i den här datorn kan jag inte visa dem här, utan ni får ta en kik i Swebloggen istället. Passa på att inspireras av alla duktiga tjejer och sätt igång att skapa, vi vill få in massor med läsaralster.

Tidigt på fredag morgon beger jag mig iväg till partille. Det kommer ta oss några timmar med släpkärra och dessutom så ska jag ju upp till Lisa först också. Det blir en lång bildag med en par intensiva timmar med uppackning när vi väl är på plats.

Vi ses väl i helgen?!

Inga kommentarer: