söndag 2 januari 2011

Pirret..

God fortsättning på nya året!! Här sprang december på snabbare än någonsin och det har varit riktigt skönt att haft möjlighet att vara hemma och vara föräldraledig under jullovet. Nu är det en hel underbar vecka kvar och förutom att vända tillbaka dygnet en aning så har vi inga större planer.

Förutom att kroppen och knoppen fått vila upp sig så har något efterlängtat även återkommit. Nämligen pirret. Inte någon ny kärlek eller så (nu får ni tämja fantasierna lite) utan ni vet det där underbara pirret i kroppen som kommer med pyssellusten.

Under hösten har det blivit en hel del kort men när vintern gjorde sitt intågande försvann även lusten till det. Men så under mellandagarna kom det tillbaka med en smäll, ledighet gör verkligen en gott.

Jag har haft ansvaret i InkyWingsbloggen den här veckan och brukar ni läsa den så kommer här en repris av tre Lo'er. Jag är såå nöjd med dem, inte för att de är så speciella utan för de är mina första tre Lo'er på en evighets evighet.







Kram Susanne/Susny

2 kommentarer:

Åsa aká Scraphorse sa...

Vad skönt att lusten kommit tillbaka! Visst är det härligt!!
Jag önskar bara jag hade mer tid... :0)

Vi ses på torsdag!

Kram

MrsPolkaDot sa...

Helt underbar skrattLO! :) Vilka inspirerande alster du gör!