lördag 19 september 2009

Äntligen lite att visa..

Nu har flera av de lo'er som jag suttit och hållt på för publicering i diverse bloggar blivit publicerade så då kan jag ju även i min egen blogg visa att jag faktiskt skapar lite också.

Min enda sorg är att vår stationära dator har lagt av vilket för min del betyder att jag sitter utan photoshop. Därför är nedanstående alster redigerade med Gimp som jag har tvingat sambon att installera på min bärbara dator. Jag har ingen åsikt angående om Gimp är ett bra redigeringsprogram eller inte men är man van vid PS så svär man åt alla andra program eftersom man helt enkelt inte är van att hantera dem.
Dessutom har jag för tillfället ingen åtkomst till några fotografier, varken på mina redigerade Lo'er eller andra. Därför kan jag bara visa de Lo'er som jag fotograferat och redigerat efter det att den stationära datorn bestämde sig för att hamna i koma. Jag är dock det minsta orolig över att sakerna är borta utan så fort sambon orkar engagera sig i datorn så kommer nog både PS och alla våra fotografier och allt annat viktigt tillbaka.
Så de lo'er jag kan visa nu är de jag har visat upp i InkyWingsbloggen i veckan. Jag har börjat scrappa i 8x8 och oj vad roligt det är. Förstår inte hur jag kunde tröttna. Vill ni veta mer om material och liknande är ni välkommna till InkyWingsbloggen.

Inga kommentarer: