torsdag 11 juni 2009

Sommaren är här



I riktigt regnrusk igår sa min äldsta dotter "Hej Då" till skolår4 i en dåligt upplyst gymnastikhall. Fotona blev som de blev, de är ju ändå minnen värda att spara. Den korta finurliga tjejen i rosa är alltså Frida, Moa är hennes bästa kompis.

I InkyWingsbloggen går jag den här vecka igenom olika storlekar på Lo'er. Det finns mängder av olika format, bla annat har jag gjort denna i 8x8:


I Swebloggen har vi inte tagit semester utan just nu är bla en liftutmaning igång. Min tolkning av MissGoldies LO blev så här:


Redan på måndag börjar jag sommarjobba. Har nog aldrig varit ute så tidigt som före midsommar någon gång. Hade ju hellre haft ett jobb nu och tagit semester i sommar men nu är det som det är. Jag ser i alla fram emot Papperskraft i Leksand helgen efter midsommar. Jag kommer inte kunna hjälp till så mycket med förberedelserna men under mässan kommer jag vara på plats!

Inga kommentarer: